středa 19. února 2014

Odstranění tetování aneb jak jsem bojovala s úletem z puberty II.

Pomalu, ale jistě se blíží jaro, léto a já už nejsem schopna se dál stydět za svou nepovedenou ozdobu v podobě tetováže.
Sháněla jsem na internetu různé informace o tom, jak to vlastně s odstraňováním tetování je a pro začátek jsem také vše podstatné sehnala. Už ale chybělo info o tom, jak to probíhá po laserovém zákroku. Abych nepředbíhala...

Místo, kde podstoupím tuto proceduru, jsem si vybrala namátkou na doporučení neznámé osoby z internetové diskuze. Jedná se o estetické studio na Praze 1. Termín se dohodl přesně dle mého přání a vůbec se mi líbila rychlá domluva.

V den D a hodinu H jsem dorazila do příjemného a čistého studia. Za chvilku se šlo na věc. Položila jsem se na lehátko a dostala takové brejličky, dál téměř nevím. Slečna povídala a já se snažila vnímat, což se mi moc nedařilo. Přes můj počáteční absolutní klid mi z toho nakonec bylo trošku nevolno :) Bylo mi řečeno, že přístroj třikrát pípne a poté to začne. Fuj :)) Štiplavá bolest. Ale myslím, že za to může spíš místo, na kterém byl laser použit - loket. Zákrok trval max. 3 minuty a byl pokoj. Místo bylo namazáno a zalepeno s tím, že jsem dostala instrukce, jak se o ,,ranku" starat. Tzn. 48 hodin nenamáčet, dvakrát denně mazat Hemagelem a krýt.

Doma, cca dvě hodiny po laserovém zákroku jsem nadílku rozlepila, místo bylo silně začervenalé a je dosud, i když už teď vidím rozdíl. Vznikají hematomy. Jsem téměř 40 hodin po. Jistě se ve studiu ještě objevím - zcela určitě.




Žádné komentáře:

Okomentovat